Bacha vole... Jsem citlivý/á

29.01.2014 18:51

 

Bacha vole, jsem citlivý. Byl bych rád, kdybys to věděl i pro příště. Myslíš si, že jsem slaboch? To teda ne. To musím být holkou, abych se mohl urazit po štiplavé poznámce na můj účet? I kluk může mít své dny, kdy je ostatním nepřístupný a není s ním dvakrát slavná řeč. Prosím tě, respektuj mé soukromí a mé nálady, vždyť každý má právo na projevení špetky citů. A když je těch citů víc, nic se přece neděje, ne? Sem tam ukápne slza z kraje víčka každému, tak nevím, proč by měli zrovna ve mně ostatní vidět výjimku. A klidně budu každý den nosit tohle Meme tričko, abych všem dokázal, že jsem citlivý. Tak bacha, vole!

Cena: 299 kč

Pánské:

Dámské:

 
4-190x300.gif

Výprodeje a slevy?

Zadej mail a buď všude první

Další trička

(Pro detail stačí kliknout)